Kontakt

Hanamana – Veľký Báb 391, 951 34 Báb, t. 0948 690050 email: info@hanamana.sk

Uvedená adresa nie je obchod, je to sídlo firmy. Na tejto adrese je možné osobné vyzdvihnutie tovaru, len po telefonickom dohovore!                      Tešíme sa na Vašu návštevu.

Najčastejšie otázky

Prečítajte si prosím odpovede na tieto najčastejšie kladené otázky. Možno odpoveď na svoju otázku nájdete práve tu. Ak náhodou odpoveď nenájdete, kľudne nás kontaktujte. 🙂 

Je nakupovanie bezpečné? Sú moje údaje chránené?

Robíme všetko preto, aby sme pre vás vytvorili bezpečné prostredie.

Úplnou a základnou samozrejmosťou je zabezpečenie stránok SSL certifikátom. SSL certifikáty môžeme pokladať za základ bezpečného internetového pripojenia. 

Čo je SSL certifikát?
SSL je skratka pre anglický Secure Sockets Layer protokol, ktorý sa nachádza medzi transportnou a aplikačnou vrstvou. Tento protokol (certifikát) zabezpečuje šifrovaný prenos dát medzi vašim počítačom a našou webstránkou, alebo serverom, na ktoré sa pripájate cez internet.

Pripojenie zabezpečené SSL certifikátom chráni šifrovaním všetky prenášané dáta – napríklad platobné údaje, či vašu online komunikáciu. 

Online platba prostredníctvom služby PayPal.
Aby sme vám ušetrili čas, ponúkame v našom obchode aj možnosť zaplatiť za tovar online platobnou kartou. Pre túto transakciu sme sa rozhodli využívať služby spoločnosti PayPal.

Prečo PayPal?
Vďaka službe PayPal môže každá firma alebo jednotlivec s e-mailovou adresou bezpečne a pohodlne posielať a prijímať platby online. Stačí vám len e-mailová adresa a heslo. Nie je potrebné, aby ste pri každej platbe zadávali údaje o svojej karte. S nepretržitým sledovaním transakcií, bezpečnou šifrovacou technológiou a ochranou proti podvodom má spoločnosť PayPal každú vašu platbu pod kontrolou. Odoslanie peňazí pomocou PayPal je zadarmo, ak posielate peniaze v eurách v rámci Európskej únie.

Ako chránite moje osobné údaje?
Pri spracúvaní vašich osobných údajov, nielen rešpektujeme a dodržiavame všetky predpisy, ktoré sa ochrany vašich osobných údajov týkajú, ale snažíme sa robiť aj viac. Samozrejmosťou je už vyššie spomenutý certifikát SSL, ako aj celá rada ďalších opatrení.

Na ochranu vašich osobných údajov pred stratou či zneužitím využívame organizačné, technické aj fyzické bezpečnostné opatrenia, v súlade s požiadavkami platnej legislatívy. Elektronické údaje sú uchovávané v chránenej databáze, a šifrovaných externých pevných diskoch. Externé pevné disky a listinné dokumenty sú uchovávané v trezore v zabezpečenom objekte. Databázu obsahujúcu osobné údaje chránime pred jej poškodením, zničením, stratou a zneužitím. Pokiaľ si prajete viac informácii o zabezpečení vašich osobných údajov prečítajte si prosím dokument Zásady ochrany osobných údajov. 

 

 
 

 

 

 

Aké sú možnosti platby za tovar?

V internetovom obchode Hanamana, je možné vybrať si z nasledujúcich platobných možností: 

  1. Platba bankovým prevodom na účet predávajúceho.
  2. Platba priamym vkladom na účet predávajúceho
  3. Platba na dobierku pri prevzatí tovaru, v hotovosti, prípadne platobnou kartou, (podľa možností kuriérskej spoločnosti, ak je doprava tovaru objednaná kuriérskou spoločnosťou).
  4. Platba online platobnou kartou, prostredníctvom platobného systému  PayPal.

 

Aké sú poplatky za doručenie tovaru?

Poplatky za doručenie tovaru sú rôzne. Záleží na tom akú formu doručenia tovaru si vyberiete. V cene sú zahrnuté aj poplatky za balné. K dispozícii je viacero možností:

1. Doručenie Slovenskou poštou, na poštu je v cene 3,00€ / pri platbe vopred na účet – prevodom, alebo vkladom, alebo online platobnou kartou prostredníctvom PayPal.

2. Doručenie Slovenskou poštou, na poštu je v cene 4,00€ / pri platbe na dobierku. (cena dopravy 3,00€ + 1,00€ platba na dobierku)

3. Doručenie Slovenskou poštou na adresu je v cene 4,00€ / pri platbe vopred na účet – prevodom, alebo vkladom, alebo online platobnou kartou prostredníctvom PayPal.

4. Doručenie Slovenskou poštou na adresu je v cene 5,00€ / pri platbe na dobierku. (cena dopravy 5,00€ + 1,00€ platba na dobierku)

5. Doručenie Kuriérskou spoločnosťou DHL, alebo inou alternatívnou kuriérskou spoločnosťou je v cene 5,00€ / pri platbe vopred na účet – prevodom, alebo vkladom, alebo online platobnou kartou prostredníctvom PayPal.

6. Doručenie Kuriérskou spoločnosťou DHL, alebo inou alternatívnou kuriérskou spoločnosťou je v cene 6,00€ / pri platbe na dobierku (cena dopravy 5,00€ + 1,00€ platba na dobierku)

7. Osobné vyzdvihnutie tovaru v sídle prevádzkovateľa stránky je ZDARMA. POZOR! – Termín vyzdvihnutia tovaru je nutné dohodnúť si vopred telefonicky!

8. Objednávky v celkovej výške nákupu nad 50,00€ sú doručované taktiež ZDARMA, na náklady predávajúceho.

 

Ako dlho bude trvať doručenie tovaru?

Všetok tovar ktorý v internetovom obchode Hanamana ponúkame je skladom. To znamená, že po vytvorení a potvrdení objednávky, bude zákazníkovi objednaný tovar doručený spravidla do 3 pracovných dní od potvrdenia objednávky. Vo výnimočných a nepredvídaných prípadoch, najneskôr do 14 dní od potvrdenia objednávky.

V prípade záujmu o tovar, ktorý nie je momentálne skladom, je možné, objednať si tento tovar telefonicky, alebo e-mailom. V takomto prípade však bude tovar doručený na základe dohody so zákazníkom, až po prijatí tovaru na sklad, čím sa dodacia doba predĺži (táto doba sa pohybuje od 7 do 21 pracovných dní). Následne budeme zákazníka informovať o prijatí tovaru. V prípade vytvorenia objednávky zákazníkom, bude tovar doručený ako je uvedené vyššie, to znamená do 3, výnimočne do 14 pracovných dní od potvrdenia objednávky. 

Čo presne sa stane po objednaní tovaru?

Po vytvorení objednávky, vám príde obratom na váš e-mail, ktorý ste uviedli pri objednávke, potvrdzujúci e-mail od nás o zaevidovaní objednávky. V e-maile vám tiež prídu podrobnosti k platbe (ak ste si zvolili platbu vopred na účet – prevodom, alebo vkladom). S potvrdzovacím emailom vám v prílohe zašleme aj faktúru, obchodné podmienky, formulár na odstúpenie od zmluvy a tiež reklamačný formulár.

Po prijatí a potvrdení objednávky, sa táto začne spracovávať a následne expedovať. O týchto krokoch vás budeme tiež informovať prostredníctvom e-mailu.

Pri objednávkach na dobierku expedujeme dovar okamžite, tiež pri objednávkach zaplatených online prostredníctvom systému PayPal (platobnou kartou). Pri objednávkach kde ste si zvolili platbu vopred na účet prevodom, alebo vkladom, zasielame tovar až po pripísaní kúpnej sumy na náš účet. 

S tovarom vám zašleme aj originál faktúry, ktorá zároveň slúži aj ako dodací list. A celkom nakoniec už máte tovar doma a môžete sa z neho tešiť. 

Dostanem faktúru na objednaný tovar?

Áno.

Prvú faktúru dostanete ihneď po objednaní a potvrdení objednávky. Zašleme vám ju v elektronickej forme, ako prílohu e-mailu, ktorým vás informujeme o prijatí a zaevidovaní vašej objednávky. Tento e-mail od nás dostane obratom po objednaní tovaru, spolu s obchodnými podmienkami, formulárom na odstúpenie od zmluvy a reklamačným protokolom.

Druhú faktúru v listinnej podobe dostanete spolu s tovarom, pri jeho dodaní, kde táto faktúra slúži zároveň aj ako dodací list.

Kedy a ako môžem odstúpiť od zmluvy?

Od kúpnej zmluvy samozrejme odstúpiť môžete. V každom prípade sa snažíme najmä o dobrú spoluprácu so zákazníkom a to platí aj v prípade, že sa rozhodnete od zmluvy odstúpiť.

V súlade so zákonom 102/2014 §7 ods.1., ste oprávnený bez udania dôvodu odstúpiť kedykoľvek do 14 dní od uzatvorenia objednávky, alebo do 14 dní od prevzatia tovaru (podľa zákona „od kúpnej zmluvy“, ak už kupujúci tovar prevzal).

Ako kupujúci si u nás môžete uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy podľa §7 ods. 1., v listinnej podobe, alebo v podobe zápisu na inom trvalom nosiči, ale nám stačí aj akékoľvek vaše jednoznačne formulované vyhlásenie vyjadrujúce vašu vôľu odstúpiť od zmluvy. Pre zjednodušenie celého procesu môžete použiť formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý vám prišiel ako príloha v e-maile potvrdzujúcom vašu objednávku a ktorý máme zverejnený aj na stránke:

https://hanamana.sk/odstupenie-od-kupnej-zmluvy/

Následne sme nám povinný vrátiť do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy tovar, alebo sa preukázať dokladom o jeho vrátení, (Poštový podací lístok a podobne) a my sme vám zasa povinný vrátiť platbu za tovar a za poštovné tiež do 14 dní, ak ste sa preukázali dokladom o vrátení tovaru, alebo už tovar máme späť. 

Viac podrobností sa dozviete vo všeobecných obchodných podmienkach.

 

Ako a kde môžem reklamovať tovar?

Ako sme už uviedli, našim prvoradým záujmom je, aby bol zákazník maximálne spokojný a preto sa snažíme o dobrú spoluprácu a komunikáciu a to v každom prípade, aj v prípade reklamácií.

Reklamácie prijímame na e-mail: info@hanamana.sk, tel. 0948 690050

a vybavujeme na adrese:

Rastislav Hunák – KAHUNA, Veľký Báb 391, 951 34 Báb

Vybavovanie reklamácií sa riadi záručnými podmienkami konkrétneho tovaru, Obchodným zákonníkom a príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka a osobitnými predpismi. 

Záručná doba na všetok ponúkaný tovar v internetovom obchode predávajúceho je 24 mesiacov s výnimkami stanovenými zákonom. Na uplatnenie práv zo zodpovednosti za chyby (reklamáciu) vždy postačuje doklad o zakúpení (priložená faktúra). Predloženie dokladu o zakúpení na účely reklamácie postačuje aj v prípade, že bol vydaný záručný list, ale zákazník ho stratil. 

Máte právo reklamovať aj výrobok zakúpený vo výpredaji, alebo za zníženú cenu, avšak chyba nesmie súvisieť s dôvodom, prečo bol výrobok predávaný za zníženú cenu. 

Reklamovaný tovar nám doručíte na vyššie uvedenú adresu, čistý, mechanicky nepoškodený, s kópiou faktúry, prípadne záručného listu (nie je podmienkou) a s vyplneným formulárom, tzv. Reklamačným protokolom, kde bude uvedený aj popis chyby.

Reklamačný formulár nájdete vo vašej e-mailovej schránke ako prílohu potvrdzovacieho e-mailu, ktorý ste od nás dostali pri odoslaní objednávky, alebo ho nájdete uverejnený na stránke reklamačný protokol, kde si ho môžete stiahnuť a vytlačiť. Viac sa dozviete vo Všeobecných obchodných podmienkach.

Reklamačný protokol

 

Pošlite nám správu